Nieuwe ouders

Geïnteresseerd in onze school? Wij nodigen u graag uit voor een oriënterend gesprek. Er is dan alle gelegenheid om vragen te stellen, de school te bekijken en de sfeer in de units te ervaren. Na afloop van het gesprek ontvangt u een informatiepakket inclusief inschrijfformulier.

Uw zoon of dochter is uiteraard meer dan welkom tijdens dit kennismakingsgesprek!

Inschrijving

Als u besluit uw kind in te schrijven op de Jacinta zal de leerkracht ongeveer 6 weken voordat uw kind bij ons start telefonisch contact met u opnemen om +/- 4 wenmomenten met elkaar af te stemmen. Over het algemeen gaat het om 2 ochtenden en 2 hele dagen .

U kunt via mail (kbsjacinta_info@inos.nl) of telefonisch (076-5650261) contact met ons opnemen. Jopke Kleemans zal dan een afspraak met u inplannen.